Fontossági rangsorrend

Ma este fejünkre esik KCs, másfél hétig marad. Programokat és étrendeket és lakható vendégszobát kellene gyártanom, kispekulálni, hogy miként dughatom majd bele a gyereket olyan ruhácskákba*, amelyek ugyan nekem tetszenek, de egy ötéves kifinomult ízlésének már nem felelnek meg**, gondosan megtervezni egy napirendet és ragaszkodni hozzá.
Emellett a lakásomnak takarításra lenne szüksége, a macskának szelídítésre, nekem írnom kéne két recenziót, de gyorsan, és eldöntenem, hogy mit csinálok az életemmel, ha majd nagy leszek.
Szóval számbavettem minden feladatot, aztán mindezek után begyúrtam egy tepsi zsemlét, és kilakkoztam mind a húsz körmöm pipirosra. KCs számára úgyis a körömlakkom volt a legérdekesebb a múltkori látogatásakor is.

* Vagy legalább megvarrni azokat, még csak egy van készen.
** Mostanában folyvást menyasszony akar lenni. A feminizmus szégyene ez a gyerek. A mininapóleon despota Dédi, a kétszer elvált Mama és a férfiakról általánosságban roppantul kedvezőtlen megállapítások mestere, nagyanyám, vadul forognak sírjaikban. Én csak azért nem, mert én még élek.

Címkék: , , , , ,

7 hozzászólás to “Fontossági rangsorrend”

  1. perenne2 Says:

    A fenminizmushoz fel kell nőni, az út pediglen a házasságon át vezet. A gyermek jelzi fejlődési igényét 🙂

    • csipkepitty Says:

      Élek a gyanúperrel, hogy a házasság nem előfeltétel sem a felnövéshez, sem a feminizmushoz. 🙂 Pláne, amíg az alanyt csak az esküvő meg a ruha érdekli, nem az, ami utána következik.

  2. fűzfavirág Says:

    Hát varrj neki menyasszonyi ruhát… majd kinövi 🙂 mindkét értelemben.
    A feminizmus csődje akkor lenne, ha naponta négyszer öltözne át, újabb és újabb rózsaszín szerkókba. (Láttam ilyet. Sose fogom elfelejteni.)

    • csipkepitty Says:

      Érdekes, én a napi négyszeri rózsaszínbe öltözésre nem tekintek igazán ijedten. 🙂

      • fűzfavirág Says:

        Nekem a napi négyszeri volt megrázó, és az elmélyültség, amivel a következő (ugyanolyan) ensembe-t válogatta. A rózsaszínnel semmi bajom, illetve csak bizonyos árnyalataival. De én fiús lánynak számítottam 🙂 csak kicsit izgattak a ruhák és rendszerint nagyon piszkos voltam, mikor előkerültem a szabadtéri játékból.

Óhaj, sóhaj, vélemény